17 Aralık 2008 Çarşamba

Biz Kimiz?

Ayrılmaz bir bütün olan insan ve doğayı toplum olaylarıyla birleştirerek insan ve doğa sevgisini, çevre bilincini geliştirmek, yaşadığı toplumdaki olaylara daha duyarlı olmalarına katkıda bulunmak amacıyla 2005 yılında 2. ve 3. sınıflar sınıf öğretmeni ve öğrencileri tarafından kurulan Beykent Koleji İNSAN VE DOĞA KULÜBÜ kurulduğu yıldan bu yıla çeşitli projelere imza atmıştır.

Sonraki yıllarda 1. sınıfları da bünyesine dahil eden kulüp çeşitli kurum ve kuruluşlarla işbirliği yaparak Edirne'de ses getiren çalışmalarına devam etmektedir.
YAPILAN PROJELER
2005-2006 Eğitim Öğretim Yılı

Farklılıklara saygı duyma ve yardımlaşma amacıyla, işitme engelli öğrencilerle birlikte yapılan HEPİMİZ BİRİZ projesi





































Çevre temizliği konusunda dikkat çekme amacıyla hazırlanan TEMİZ DÜNYANIN MUTLU ÇOCUKLARI projesi


















































































2006-2007 Eğitim Öğretim Yılı

Hava kirliliğinin etkileri ve önlem yollarını anlatmak amacıyla yapılan HAVAMIZI KİRLETMEYİN, BİZİ ZEHİRLEMEYİN projesi




































2007-2008 Eğitim Öğretim Yılı

Yerli Malını kullanmaya teşvik etme amacıyla yapılan YERLİ MALI YURDUN MALI HERKES ONU KULLANMALI projesi

























Suyu tasarruflu kullanmaya teşvik etme amacıyla yapılan SU YAŞAMDIR, AKIP GİTMESİN projesi





















Engelli insanların yaşadıkları zorlukları görmek ve bu konuda yapılabilecek iyileştirmeleri tasarlayabilmek amacıyla yapılan ENGELLİ OLMAYI ONLAR İSTEMEDİ projesi















Kitap okuma alışkanlığını kazandırma amacıyla hazırlanan KİTAP KURDU projesi

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bölgeyi ağaçlandırmak istiyorum ve selleri engellemek çocuklar için bahçe yapmak istiyorum sayın toprak dedeciğim
ismim su çulha
cevap vermeni bekliyorum toprak dede